Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο 

Παρουσίαση Πτυχιακών Εργασιών

16-06-2011 | Eυτυχία Μαραβέγια

Ημερ. : Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011, 10:00
Τόπος : Κτήριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Πραγματικότητα-Απουσία-Νόημα
Εισηγητές : Δρ. Φώτης Καγγελάρης, Μυρτώ Βουνάτσου

Περίληψη : Η εργασία πραγματεύεται τους μηχανισμούς αντίληψης του εαυτού, τη βαρύτητα του βλέμματος σε αυτή τη διαδικασία και ιδιαίτερα το πώς μέσω αυτής αποδίδεται νόημα στα πράγματα (τον εαυτό, τους άλλους και την πραγματικότητα). Tι συμβαίνει όταν δεν υπάρχει (ή δε βγαίνει) νόημα; Η μελέτη του βλέμματος έγινε κυρίως μέσω της φαινομενολογικής και υπαρξιακής ανάλυσης της σχιζοφρένειας, λόγω της ιδιαιτερότητας που παρουσιάζεται στην αντίληψη. Έχει γίνει βιβλιογραφική έρευνα (Freud, Lacan, Laing, Καγγελάρης κ.α.) και εφαρμοσμένη (παρατήρηση) στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Νταού Πεντέλης, που ασχολείται με ψυχοπαθολογικά προβλήματα, όπως τον αυτισμό και την νοητική υστέρηση.

Το εικαστικό βίντεο «Δρόμος», που αποτελεί το πρακτικό μέρος της εργασίας, ήταν αποτέλεσμα της έρευνας στο Νταού. Το βίντεο «Δρόμος» πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά αντιμετωπίζουν έναν διάδρομο γυμναστικής. Η σκέψη των παιδιών αυτών δεν βρίσκεται «παγιδευμένη» μέσα στα πλαίσια των δικών μας κοινωνικών στερεοτύπων, μέσα στο δικό μας νόημα. Επομένως, δε γνωρίζουν τον σκοπό που εξυπηρετεί αυτό το μηχάνημα ή πως λειτουργεί. Το βίντεο τα παρακολουθεί καθώς εξερευνούν το αντικείμενο αυτό. Επειδή, δεν μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω της γλώσσας και να ρωτήσουν για αυτό, είναι υποχρεωμένα να μάθουν μέσω των αισθήσεών τους –αγγίζουν, μυρίζουν, γλύφουν τον διάδρομο. Τι αποτέλεσμα θα φέρει αυτή η εξερεύνηση, αυτό το παιχνίδι;

16-03-2011 | Ναταλία Σταμοπούλου

Ημερ. : Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011, 12:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ. 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : SYSTEMA PHOTOGRAPHICA (Ερμηνεύοντας τον Wittgenstein)
Εισηγητές : Δρ Φώτης Καγγελάρης
Θα προηγηθεί εισήγηση του κ. Καγγελάρη με τίτλο: Η αόρατη όψη του ορατού

Περίληψη : Η πτυχιακή εργασία Systema Photographica (Ερμηνεύοντας τον Wittgenstein) στηρίζεται στο έργο του Ludwig Wittgenstein, Tractatus Logico Philosophicus. Παρουσιάζει ένα σύστημα φωτογράφησης, όπου ο φωτογράφος καλείται να εφαρμόσει συγκεκριμένους κανόνες πριν τη φωτογράφηση, κατά τη διάρκειά της και μετά την ολοκλήρωσή της. Στόχος αυτού του συνόλου κανόνων είναι να δώσει στον φωτογράφο τη δυνατότητα να εκφραστεί ελεύθερα, ανεξάρτητα από το αντικείμενο προς φωτογράφηση και παρακάμπτοντας τον φόβο που γεννά η καταγραφή του χρόνου που σταματά. Μέσω της τμηματικής απεικόνισης της πραγματικότητας το βλέμμα αποσπάται από το αντικείμενο για να εστιάσει στα ουσιώδη για τον φωτογράφο συστατικά στοιχεία.

07-10-2009 | Ουρανός Δημήτρης

Ημερ. : Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2009, 10:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Σ.Γ.Τ.Κ.Σ, 2ος Όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Διαχείριση Χρώματος στην Ψηφιακή Φωτογραφική Ροή Εργασίας
Εισηγητές : Κ. Κολοκυθάς, Επίκουρος Καθηγητής

Περίληψη : Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη δημιουργία και αναπαραγωγή ψηφιακών φωτογραφικών εικόνων είναι η διατήρηση της εμφάνισης των χρωμάτων τους, από το στάδιο της εισόδου στη ψηφιακή διαδικασία (φωτογράφηση ή σάρωση) μέχρι και το στάδιο της εξόδου από αυτή (οθόνη, εκτύπωση, κλπ). Ο στόχος ενός συστήματος διαχείρισης χρωμάτων είναι, όχι μόνο η διατήρηση, αλλά και η προβλεψιμότητα της εμφάνισής τους σε όλη αυτή τη διαδικασία. Η πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τη θεωρητική βάση σχετικά με το χρώμα και τη ψηφιακή διαχείρισή του, και την ανάπτυξη μεθοδολογίας για την πρακτική εφαρμογή της διαχείρισης χρώματος στην ψηφιακή φωτογραφική ροή εργασίας.

17-06-2009 | Kατερίνα Aλέπα

Ημερ. : Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009, 14:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Σ.Γ.Τ.Κ.Σ, 2ος Όροφος, Α3, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Μάσκα
Εισηγητές : δρ. Φώτης Καγγελάρης

Περίληψη : Η πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει 10 πορτραίτα ανθρώπων στο σκοτάδι με μόνη φωτιστική πηγή τη λάμπα black light. Οι εικόνες παρουσιάζονται σε δίπτυχα. Η εικόνα που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά απεικονίζει το πορτραίτο ενός ατόμου και η εικόνα στα δεξιά εστιάζει σε ένα σημείο του προσώπου του ατόμου που κέντρισε το ενδιαφέρον στη φωτογράφο. Με τον τρόπο αυτό επιχειρείται να αποτυπωθεί μέσα από τη διαδικασία της φωτογράφισης μια διαφορετική πλευρά του κάθε ατόμου.

17-06-2009 | Δημήτρης Μουζακίτης

Ημερ. : Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009, 12:30
Τόπος : Κτίριο Σχολής Σ.Γ.Τ.Κ.Σ, 2ος Όροφος, Α3, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : .........
Εισηγητές : δρ. Φώτης Καγγελάρης

Περίληψη : Η Συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στη φωτογράφηση εσωτερικών χώρων δυο διαφορετικών κτιριακών συγκροτημάτων. Το πρώτο συγκρότημα βρίσκεται στους πρόποδες της Πεντέλης, ανάμεσα στην Νέα και Παλαιά Πεντέλη, και αποτελούσε μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 60 περίπου, Εργοστάσιο Επεξεργασίας Μαρμάρου. Το δεύτερο συγκρότημα βρίσκεται στη Λέρο, στην άκρη του ευρύτερου χώρου του Ψυχιατρείου ( περιοχή Λέπιδα ) και πριν τη βάση του Πολεμικού Ναυτικού, αντιδιαμετρικά του λιμανιού του Λακκίου. Πρόκειται ουσιαστικά για την ανάπτυξη ενός διάλογου μεταξύ του γενικού και του ειδικού, της σύνθεσης και της αφαίρεσης, του αδιεξόδου και της φυγής.

17-06-2009 | Kατερίνα Tζόβα

Ημερ. : Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009, 11:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Σ.Γ.Τ.Κ.Σ, 2ος Όροφος, Α3, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : H ψυχολογία του ατόμου στο αστικό κενό
Εισηγητές : δρ. Φώτης Καγγελάρης

Περίληψη : H κατοίκηση, κατά τον Heidegger, είναι ο τρόπος με τον οποίο ο άνθρωπος είναι πάνω στη γη. Γη, ουρανός, τα θεία και οι θνητοί συναποτελούν τον κόσμο των ανθρώπων. Tόσο το σώμα όσο και ο περιβάλλων του χώρος- στην προκειμένη η πόλη- είναι οργανισμοί. Aναπτύσσονται, εξελίσσονται, πάσχουν. Έτσι, όπως όλοι οι οργανισμοί έχουν το χαρακτηριστικό της αλληλεπίδρασης και της επιρροής και προβολής του ενός πάνω στον άλλο. 12 έγχρωμες, ψηφιακές εικόνες προσπαθούν να αποδώσουν αυτή τη σχέση πόλης και ατόμου σε χώρους αστικού κενού, χώρους αμιγώς χρηστικούς που περνούν απαρατήρητοι.

17-06-2009 | Αθηνά Νίκη Ακρίβα - Χρυσομοίρα Παναγοπούλου

Ημερ. : Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009, 10:45
Τόπος : Κτίριο Σχολής Σ.Γ.Τ.Κ.Σ, 2ος Όροφος, Α3, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Α.Ε.Ε.Χ.Π.Λ. ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, "Oι ήχοι χάνονται...το τοπίο ερημώνει"
Εισηγητές : καθ. Κ. Αντωνιάδης

 



Περίληψη : Το περιεχόμενο της εργασίας αποτελείται από φωτογραφίες του χώρου του εργοστασίου στη κατάσταση που βρίσκεται σήμερα, φωτογραφίες-ντοκουμέντα από την ιστορία του εργοστασίου και ηχητικά καταγεγραμμένες μαρτυρίες μαρτυρίες ανθρώπων που εργάστηκαν στο εργοστάσιο. Σημαντικό μέρος της εργασίας είναι η ανάπτυξή της στο χώρο. Πρόκειται για μια απόπειρα σύγχρονης παρουσίασης φωτογραφικών ντοκουμέντων τα οποία αντλούν το ύφος τους από την παραδοσιακή ευρωπαϊκή φωτογραφία ντοκουμέντο της δεκαετίας του 80 και 90.

(Η έκθεση των φωτογραφιών στην αίθουσα Α1 θα είναι ανοικτή 9.00-15.00)

17-06-2009 | Παναγιώτης Τομαράς

Ημερ. : Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009, 10:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Σ.Γ.Τ.Κ.Σ, 2ος Όροφος, Α3, Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : 38 δευτερόλεπτα
Εισηγητές : Κ. Αντωνιάδης, Α. Αραβαντινός



Περίληψη : Η εργασία αυτή έχει ως κύριο στοιχείο την κατασκευή και τη φωτογράφιση με αυτοσχέδια φωτογραφική μηχανή της οποίας η λειτουργία είναι ανάλογη με αυτών που χρησιμοποιούνται σε αθλητικούς αγώνες ταχύτητας για την εξακρίβωση της κατάταξης των θέσεων - μηχανές photo-finish. Η χρήση της μηχανής αυτής έχει γίνει, όχι σε αθλητικά γεγονότα, αλλά μέσα στην πόλη φωτογραφίζοντας τους ανθρώπους που κινούνται σε αυτήν. Εκτός από τις φωτογραφίες που την αποτελούν, υπάρχουν στοιχεία που αφορούν: τον τρόπο λειτουργίας της, τις εφαρμογές της, τον τρόπο κατασκευής της όπως και ένα κείμενο με την ανάλυση του περιεχομένου των εικόνων.


02-12-2008 | Μπαλτάς Γιώργος, Τουμπακάρη Σοφία

Ημερ. : Τρίτη, 02 Νοεμβρίου 2008, 16:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΟΥ, Πορεία στο Χρόνο και στο Φως. (βιογραφικό ντοκιμαντέρ)
Εισηγητής : Βουνάτσου Μυρτώ

Περίληψη : Σκοπός της ταινίας είναι να παρουσιάσει τον φωτογράφο Γιάννη Δήμου, τις ιδέες και τις αντιλήψεις του για την φωτογραφία ως μέσο και θεσμό, την φωτογραφική του δουλειά στο σύνολό της και όχι μόνο αυτή που παρουσιάζεται σε εκθέσεις και λευκώματα, τα άτομα και τα έργα που επηρέασαν την ματιά του, αλλά και την επιχειρηματική του δραστηριότητα.
Πρόκειται για ένα βιογραφικό ντοκιμαντέρ διάρκειας 20 λεπτών με τις κυριότερες στιγμές της ζωής και του έργου του φωτογράφου Γιάννη Δήμου, όπου ο ίδιος ο φωτογράφος υποδύεται τον εαυτό του.


05-11-2008 | Καλλιόπη Μπαλντά

Ημερ. : Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2008, 11:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Παράλληλες διαστάσεις της οπτικής αντίληψης
Εισηγητής : Φώτης Καγγελάρης

Περίληψη : Ο κόσμος δεν είναι δεδομένος τον δημιουργεί ο καθένας μας ξεχωριστά σύμφωνα με τις αντιλήψεις του, τις ιδέες του, τις πεποιθήσεις του. Αυτό που βλέπει ο καθένας σε μια αφαιρετική εικόνα όπως τα σχήματα που δημιουργεί ο καπνός, δεν είναι κοινά σε όλους τους ανθρώπους. Ίσως αυτό που αντικρίζει είναι κάτι κρυμμένο βαθιά μέσα του και δεν μπορεί να βρει τρόπο να το αποδώσει διαφορετικά παρά μόνο να το δει μπροστά του εκείνη τη στιγμή. Διακρίνει κάτι μέσα στην εικόνα που έχει σχηματιστεί που ίσως αυτό είναι το συγκεκριμένο κάτι που θέλει ή φοβάται να δει. Ο σκοπός της εργασίας μου είναι να αναλύσει το πώς ο καθένας αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα. Πώς διαμορφώνεται η προσωπική αντίληψη του καθενός, και τι είναι αυτό που συντελεί στην διαμόρφωση αυτή.


17-10-2008 | Kέλλυ Μπατζάκη

Ημερ. : Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008, 11:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Khizar - Hayat Ali
Εισηγητής : Δρ Πηνελόπη Πετσίνη

Περίληψη : Η σειρά Khizar-Hayat Ali αποτελεί μία φωτογραφική μελέτη ενός σύγχρονου κοινωνικού ζητήματος, αυτού της οικονομικής μετανάστευσης. Ο Khizar-Hayat Ali, ένας εικοσιοκτάχρονος άνδρας από το Πακιστάν, εργάζεται εδώ και οκτώ χρόνια στην Ελλάδα. Ο Αλί δουλεύει σε ένα εργοστάσιο παραγωγής αρτοσκευασμάτων το οποίο βρίσκεται στον Ασπρόπυργο Αττικής. Στον ίδιο χώρο υπάρχει ένα καμαράκι το οποίο και του παραχωρείται για να μένει παρέα με έναν ακόμα ομοεθνή του. Συνήθως καλύπτει δύο βάρδιες για να κάνει υπερωρίες, εκτός αυτού βοηθάει σε οποιαδήποτε άλλη έκτατη δουλειά προκύψει. Με το μισθό του συντηρεί ολόκληρη την (οκταμελή) οικογένειά του στο Πακιστάν, καθώς και τη γυναίκα του. Η φωτογραφική καταγραφή της ζωής του Αλί στην Ελλάδα έγινε καταρχήν με στόχο την τεκμηρίωση των κοινωνικών συνθηκών και λιγότερο την παραγωγή αισθητικά ωραίων εικόνων. Μαζί με τις εικόνες παρουσιάζονται και ορισμένες από τις προσωπικές ιστορίες του: οι προσωπικές διηγήσεις καταγράφουν τη ροή της προσωπικής εμπειρίας, μίας εμπειρίας που βρίσκετε μέσα στην ιστορία με όλες της τις αντιφάσεις, την πολυπλοκότητα ή ακόμα και τη μοναδικότητα της.


17-10-2008 | Α. Κελαϊδή

Ημερ. : Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008, 12:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Το φωτογραφικό πορτραίτο στο διαδίκτυο
Εισηγητής : Δρ Πηνελόπη Πετσίνη

Περίληψη : Η πτυχιακή εργασία με θέμα Το φωτογραφικό πορτραίτο στο διαδίκτυο είναι μια θεωρητική έρευνα που μεθοδολογικά στηρίζεται στη μέθοδο της ποιοτικής (qualitative) ανάλυσης και θεωρητικά κινείται στο ευρύτερο πλαίσιο των Πολιτισμικών Σπουδών, με αναφορές κυρίως στη θεωρία των ρόλων (role theory) του Goffman αλλά και στην ανάλυση της εικόνας που προτείνει ο Barthes. Στόχος της εργασίας είναι το να μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίον ο κόσμος παρουσιάζει τον εαυτό του "online" μέσω των νέων τεχνολογιών και πολυμέσων, αλλά και να κατανοηθούν φωτογραφικά, οι βασικοί τρόποι που έχουμε ώστε να παρουσιάσουμε τον εαυτό μας. Να διερευνηθεί, δηλαδή, και να αναλυθεί σύμφωνα με σύγχρονες απόψεις και θεωρίες ο λόγος για τον οποίον οι (νέοι κυρίως) άνθρωποι, χρησιμοποιούν μια συγκεκριμένη φωτογραφία για να εκπροσωπηθούν μέσω αυτής, απέναντι σε ένα άγνωστο κοινό. Ως social network website επιλέχθηκε το ΜySpace, για λόγους που εξηγούνται στην εισαγωγή. Εστιάζοντας περισσότερο στο είδος των φωτογραφιών που χρησιμοποιούν οι χρήστες της ιστοσελίδας για να προβληθούν, και κατ' επέκταση στους λόγους για τους οποίους διαλέγονται, η έρευνα αυτή δίνει προτεραιότητα στην "κύρια φωτογραφία", την οποία πρώτη από όσες βλέπει ο επισκέπτης της σελίδας ενός χρήστη του ΜySpace.

δείτε ένα σχετικό βίντεο από την παρουσίαση  a   a

17-10-2008 | Γιώργος Αρχιμανδρίτης

Ημερ. : Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008, 09:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Πορτρέτα
Εισηγητής : Δρ. Νατάσσα Μαρκίδου

Περίληψη : Η εργασία αυτή αφορά σε μια ερμηνεία του φωτογραφικού είδους του πορτρέτου μέσω μιας σειράς δέκα διπτύχων ενώ ταυτόχρονα επιχειρείται η εξερεύνηση της έννοια της ταξινόμησης.

17-10-2008 | Δημήτρης Μουγκός

Ημερ. : Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008, 11:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Scooterboys στην Αθήνα
Εισηγητής : Δρ. Νατάσσα Μαρκίδου

Περίληψη : Το θέμα αυτής της πτυχιακής εργασίας αφορά στην κουλτούρα των scooterboys, ένα κίνημα που αναπτύχθηκε κυρίως στην Μ. Βρετανία της δεκαετίας του 60', αλλά και στον υπόλοιπο Δυτικό κόσμο αργότερα. Στην συγκεκριμένη φωτογραφική ενότητα παρουσιάζεται μία ομάδα ατόμων που έχουν υιοθετήσει αυτή την κουλτούρα η οποία δεν αποτελεί απλά ένα κομμάτι της προσωπικότητας του κάθε ατόμου αλλά και τρόπο ζωής.

16-10-2008 | Παπακωστοπούλου Αλίνα

Ημερ. : Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2008, 11:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Ενόραση
Εισηγητής : Γ. Βλασσάς
Περίληψη :


15-10-2008 | Θωμαίδου Γεωργία

Ημερ. : Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2008, 13:00
Τόπος : Κτίριο Σχολής Γ.Τ.Κ.Σ., 2ος όροφος, Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : Τεχνικές Ηλεκτροφωτογράφισης σε Φωτοευαίσθητες Επιφάνειες
Εισηγητής : Δρ Α. Αραβαντινός

Περίληψη : Πειραματική διερεύνηση του ρόλου διαφορετικών παραμέτρων στο τελικό απεικονιστικό αποτέλεσμα ηλεκτροφωτογραφήσεων. Χρησιμοποιήθηκε η συσκευή Ε - 700 της εταιρείας LOGOS και πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 100 ηλεκτροφωτογραφήσεις σε σημαντικό πλήθος από διαφορετικές θεματολογίες όπως οργανικά υλικά, μεταλλικά αντικείμενα κ.α. Αξιοποιήθηκε μεγάλος αριθμός φωτοευαίσθητων επιφανειών όπως : Films (Kodak professional ektachrome 100 plus, Fujifilm professional provia 100F), Slides (elite chrome Kodak, sensia Fujifilm) καθώς και κατάλληλο φωτογραφικό χαρτί (Agfa, multicontrast B/W).


04-06-2008 | Ελένη Χάλαρη

Ημερ. : Τετάρτη, 04 Ιουνίου 2008, 10:00
Τόπος : Τμήμα Φωτογραφίας & Οπτικοακουστικών Τεχνών
Τίτλος : High Speed Photography - Φωτογραφίες Μέσω Ηχητικής Διέγερσης
Εισηγητής : Δρ Α. Αραβαντινός
Περίληψη :  Στην φωτογραφία μέσω ηχητικής διέγερσης δημιουργήθηκαν περίπου 170 φωτογραφίες στις οποίες ο ηχητικός διεγέρτης είχε ουσιαστική δράση. Ο ηχητικός διεγέρτης (sound trigger) είναι μια μονάδα ηλεκτρονικού κυκλώματος που κατασκευάστηκε στα πλαίσια της πτυχιακής αυτής και συλλαμβάνοντας κάποιο ήχο ενεργοποιεί το φλας της συνεργαζόμενης φωτογραφικής μηχανής. Πρόκειται κυρίως για φωτογραφίες της πτώσης σταγόνων από διάφορα υγρά σε λεία, επίπεδη επιφάνεια (στερεών ή και υγρών) αποτυπώνοντας έτσι την εικόνα ακριβώς την στιγμή της πρόσκρουσης. Είναι προφανές ότι με αυτή την τεχνική συγχρονισμού απεικονίζονται φωτογραφικά σχηματισμοί που δύσκολα γίνονται παρατηρήσιμοι με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο.


 

 
© Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών, ΤΕΙ Αθήνας, 2006
Η χρήση του περιεχομένου του παρόντος υπόκειται στους όρους χρήσης των ιστοσελίδων.
(http://photography.teiath.gr)